كارشناس آزمايشگاه معاونت آموزشي٬ پژوهشي و دانشجويي دانشكده علوم پزشكي مراغه٬ در سومين گردهمايي تخصصي علمي كارشناسان شاغل در آزمايشگاه هاي كشور به عنوان كارشناس برتر انتخاب شد.

 

 

  در اين آيين كه در تالار ابن سيناي دانشگاه تهران با حضور وزير بهداشت٬ درمان و آموزشي پزشكي برگزار شد٬ هشت نفر از كارشناسان برتر كشوري در حوزه آزمايشگاه معرفي و مورد تجليل قرار گرفتند كه يونس پروين از دانشكده علوم پزشكي مراغه نيز يكي از اين منتخبان بود.
كارشناسان برتر كشوري با راي و نظر هيأت داوران و با توجه به فعاليت هاي آموزشي٬ پژوهشي٬ تحقيقاتي و درماني و فعاليت هاي فوق برنامه اي انتخاب شده اند.
مجوز فعاليت دانشكده پرستاري و مامايي مراغه در سال 1369 از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي اخذ و در سال 1391 با ادغام شبكه بهداشت و درمان و دانشكده پرستاري و مامايي به عنوان دانشكده علوم پزشكي و خدمات درماني تغيير يافت.
اين دانشكده در سال 1393 از دانشگاه علوم پزشكي تبريز جدا شد و هم اكنون به صورت مستقل زير نظر وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشكي فعاليت مي كند.
دانشكده فوق به عنوان يكي از مراكز مهم آموزشي اين شهرستان در زميني به مساحت 85 هكتار و با زيربناي هشت هزار و 500 متر مربع احداث شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395برچسب:, | 10:11 | نويسنده : شهروند مراغه ای |